1403-03-25 13:41
168
0
90365
خطیب جمعه آق‌قلا:

مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت در مسیر شهدای خدمت است

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه جاری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت در مسیر شهدای خدمت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان آق‌قلا اظهار کرد:عرفه، روز عبادت و خداپرستی است؛ روزی است که انسان‌ها در آن، خود را به رحمت خدا نزدیکتر از سایر روزها می‌بینند و دعاهایی که انسان در این روز می‌خواند همه عروج‌دهنده و بینش‌آفرین و کمال‌بخش روح است.

وی گفت: یکی از کارهای امام باقر(ع) این بود، که شاگردانی تربیت و بعد آن‌ها را به همدیگر وصل می‌کرد و در سرتاسر دنیای اسلام آن‌ها را به عنوان وکیل و نایب خود می‌گمارد تا آنها کار آن حضرت را دنبال کنند و ادامه تبلیغات و تعلیمات ایشان را به عهده بگیرند این سازماندهی پنهانی امام باقر(ع) بود.

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا بیان کرد: ایران اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات است و در سوی دیگر کابینه گروهک تروریستی رژیم صهیونیستی شب گذشته از هم پاشید و ده‌ها هزار نفر از مرزهای شمالی در ساعات قبل به پناهگاه منتقل شدند و در جای جای دنیا صدای اعلام برائت از آنها شنیده می‌شود و شیاطین هر چه برای ایران می‌خواستند، حالا خودشان به آن دچار شدند.

حسینی با اشاره به حکم دادگاه کانادایی علیه خطوط هوایی اوکراین در سقوط پرواز PS۷۵۲ در ایران بیان کرد: دادگاه عالی اونتاریو در کانادا روز دوشنبه پس از بررسی دادخواست خانواده‌های قربانیان سانحه سقوط یک هواپیمای مسافربری در ایران در ژانویه ۲۰۲۰ که متعلق به خطوط هوایی اوکراین بود، به نفع آنها رای داد.

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا در پایان گفت: قاضی دادگاه طی این حکم اعلام کرد خطوط هوایی اوکراین (UIA) به دلیل سهل‌انگاری در این سانحه مقصر است چراکه ساعاتی پیش از پرواز این هواپیما آسمان ایران به دلیل پرتاب موشک‌های بالستیک علیه نیروهای آمریکایی در عراق در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی به دست واشنگتن و احتمال وقوع یک ضدحمله در حالت آماده‌باش قرار داشت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.